DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26095

Назва: Формувальне оцінювання: досвід та перспективи впровадження
Автори: Хутченко, І.В.
Ключові слова: формувальне оцінювання
організація оцінювання
успішність навчання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджується формувальне оцінювання як ефективний інструмент для підвищення результативності навчання, який сприяє виявленню слабких сторін учнів та розвитку їхньої самостійності. Особливу увагу приділено ролі регулярного зворотного зв’язку, що мотивує учнів і стимулює розвиток їх практичних навичок.
Опис: Хутченко І. В. Формувальне оцінювання: досвід та перспективи впровадження // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 39-40.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26095
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
19.pdf239,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок