DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26098

Назва: Stem-освіта як засіб реалізації проєктно-інтегрованого навчання учнів математики
Автори: Годованюк, Т.Л.
Комендантова, А.К.
Ключові слова: проєктно-інтегроване навчання
STEM-освіта
студент
вивчення математики
Нова українська школа
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Вагомого значення умовах Нової української школи набуває проєктно-інтегроване навчання учнів математики. Одним із ефективних шляхів реалізації проєктно-інтегрованого навчання учнів математики є впровадження елементів STEM-освіти. Перспективною формою організації освітнього процесу в умовах впровадження елементів STEM-освіти з точки зору проєктно-інтегрованого навчання учнів математики є метод проєктів.
Опис: Годованюк Т. Л., Комендантова А. К. Stem-освіта як засіб реалізації проєктно-інтегрованого навчання учнів математики // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 43-44.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26098
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
21.pdf239,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок