DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26098
|
Назва: | Stem-освіта як засіб реалізації проєктно-інтегрованого навчання учнів математики |
Автори: | Годованюк, Т.Л. Комендантова, А.К. |
Ключові слова: | проєктно-інтегроване навчання STEM-освіта студент вивчення математики Нова українська школа |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Вагомого значення умовах Нової української
школи набуває проєктно-інтегроване навчання учнів математики. Одним із ефективних
шляхів реалізації проєктно-інтегрованого навчання учнів математики є впровадження
елементів STEM-освіти. Перспективною формою організації освітнього процесу в умовах
впровадження елементів STEM-освіти з точки зору проєктно-інтегрованого навчання учнів
математики є метод проєктів. |
Опис: | Годованюк Т. Л., Комендантова А. К. Stem-освіта як засіб реалізації проєктно-інтегрованого
навчання учнів математики // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 43-44. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26098 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|