DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26102

Назва: Самооцінювання навчальних досягнень учнів як одна з ключових компетентностей НУШ
Автори: Зайцева, О.І.
Ключові слова: компетентності
особистісно-орієнтоване навчання
Нова українська школа
самооцінювання
розвиток особистості
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні підходи до розвитку вміння самооцінювати свої знання та навички школярем. До основних характеристик школяра, які повинні розвиватися в процесі навчання, дібрані методи та засоби навчання математики, які розвивають цю навичку. Аргументовано думку, що сучасний учень має вміти критично й правильно оцінювати свої здобутки та недоліки.
Опис: Зайцева О. І. Самооцінювання навчальних досягнень учнів як одна з ключових компетентностей НУШ // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 47-48.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26102
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
23.pdf244,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок