DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26102
|
Назва: | Самооцінювання навчальних досягнень учнів як одна з ключових компетентностей НУШ |
Автори: | Зайцева, О.І. |
Ключові слова: | компетентності особистісно-орієнтоване навчання Нова українська школа самооцінювання розвиток особистості |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються основні підходи до розвитку вміння
самооцінювати свої знання та навички школярем. До основних характеристик школяра, які
повинні розвиватися в процесі навчання, дібрані методи та засоби навчання математики, які
розвивають цю навичку. Аргументовано думку, що сучасний учень має вміти критично й
правильно оцінювати свої здобутки та недоліки. |
Опис: | Зайцева О. І. Самооцінювання навчальних досягнень учнів як одна
з ключових компетентностей НУШ // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 47-48. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26102 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|