DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26109

Назва: Популяризація математики в контексті вшанування пам'яті Михайла Остроградського
Автори: Іваніна, М.А.
Пітель, І.М.
Ключові слова: Михайло Остроградський
вивчення математики
популяризація математик
пізнавальний інтерес
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Сучасний світ, що динамічно розвивається, вимагає високого рівня математичної грамотності, яка є основою для багатьох галузей науки, технологій та інновацій. Проте, останніми роками спостерігається тривожна тенденція зниження інтересу здобувачів освіти до математики. Саме тому наш заклад освіти, Відокремлений структурний підрозділ «Полтавський політехнічний фаховий коледж Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», вшановуючи пам’ять про великого земляка, створив музей М. В. Остроградського, де висвітлюється життєвий і творчий шлях науковця. Адже ознайомлення із досягненнями видатних учених може стати ефективним засобом зацікавлення здобувачів освіти, показуючи виняткове значення математики у науковому прогресі. У нашому музеї зберігаються експонати, що відображають шкільний період, юність та формування М. В. Остроградського як науковця. Окремі стенди присвячені періоду його педагогічної та наукової діяльності.
Опис: Іваніна М. А., Пітель І. М. Популяризація математики в контексті вшанування пам'яті Михайла Остроградського // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 59-60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26109
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
29.pdf272,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок