DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26114

Назва: Диференційоване вивчення методу координат у курсі аналітичної геометрії
Автори: Красницький, М.П.
Марченко, В.О.
Ключові слова: координати
освітні цілі
теорема
задача
геометричне місце точок простору
диференціація
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Серед різних підходів до обґрунтування евклідової геометрії можна виділити чотири основних: класичний (запропонований самим Евклідом, а в сучасному вигляді реалізований через систему аксіом Гільберта), координатний, векторний, використання геометричних перетворень. Аналітичні методи, обумовлені трьома останніми підходами, стали потужним засобом сучасних досліджень у різних галузях математики, зокрема й геометрії. Проте їх теоретичні основи в класичній аксіоматиці, на яку спирається курс елементарної геометрії, стають штучно побудованими теоріями, які (на перший погляд) не мають прямого відношення до геометрії. Як результат — одностороннє, часто розрізнене засвоєння студентами геометричних фактів, що вивчаються в програмовому розділі “Системи координат. Координатний метод” як у планіметрії, так і в стереометрії. Розглянемо ряд особливостей вивчення координат у просторі, які сприяють усуненню цих недоліків.
Опис: Красницький М. П., Марченко В. О. Диференційоване вивчення методу координат у курсі аналітичної геометрії // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 67-68.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26114
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
33.pdf244,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок