|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26114
|
Назва: | Диференційоване вивчення методу координат у курсі аналітичної геометрії |
Автори: | Красницький, М.П. Марченко, В.О. |
Ключові слова: | координати освітні цілі теорема задача геометричне місце точок простору диференціація |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Серед різних підходів до обґрунтування евклідової геометрії можна виділити
чотири основних: класичний (запропонований самим Евклідом, а в сучасному вигляді
реалізований через систему аксіом Гільберта), координатний, векторний, використання
геометричних перетворень. Аналітичні методи, обумовлені трьома останніми
підходами, стали потужним засобом сучасних досліджень у різних галузях математики,
зокрема й геометрії. Проте їх теоретичні основи в класичній аксіоматиці, на яку
спирається курс елементарної геометрії, стають штучно побудованими теоріями, які (на
перший погляд) не мають прямого відношення до геометрії. Як результат —
одностороннє, часто розрізнене засвоєння студентами геометричних фактів, що
вивчаються в програмовому розділі “Системи координат. Координатний метод” як у
планіметрії, так і в стереометрії. Розглянемо ряд особливостей вивчення координат у
просторі, які сприяють усуненню цих недоліків. |
Опис: | Красницький М. П., Марченко В. О. Диференційоване вивчення методу координат
у курсі аналітичної геометрії // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 67-68. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26114 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|