DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26122

Назва: Дуальна освіта як компонент практико орієнтованого навчання майбутніх учителів математики
Автори: Черкаська, Л.П.
Ключові слова: дуальна освіта
навчання математики
вища педагогічна освіта
здобувачі вищої освіти
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Однією з актуальних проблем сучасної освіти є незадоволеність роботодавців якістю практичної підготовки молодих фахівців. Випускники закладів вищої освіти, отримуючи ґрунтовну теоретичну підготовку, часто не мають достатніх професійних навичок для того, щоб одразу з початком своєї трудової діяльності ефективно та якісно працювати на робочих місцях. Окрім необхідності набуття та удосконалення початківцями практичних умінь, їм також варто зосередитися на професійній і соціальній адаптації до виконання повсякденної, фахової роботи, розвитку відповідального ставлення до процесу та результатів власної діяльності та формування умінь працювати в учнівському колективі, налагоджувати продуктивну комунікацію з колегами. З 2019 року в Україні спочатку на рівні пілотування, а згодом і системно у закладах вищої та фахової передвищої освіти впроваджується дуальне навчання, що відповідно до Закону України «Про освіту» є однією з основних форм її здобуття.
Опис: Черкаська Л. П. Дуальна освіта як компонент практико орієнтованого навчання майбутніх учителів математики // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 81-82.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26122
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
40.pdf255,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок