DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26122
|
Назва: | Дуальна освіта як компонент практико орієнтованого навчання майбутніх учителів математики |
Автори: | Черкаська, Л.П. |
Ключові слова: | дуальна освіта навчання математики вища педагогічна освіта здобувачі вищої освіти |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Однією з актуальних проблем сучасної освіти є незадоволеність роботодавців
якістю практичної підготовки молодих фахівців. Випускники закладів вищої освіти,
отримуючи ґрунтовну теоретичну підготовку, часто не мають достатніх професійних
навичок для того, щоб одразу з початком своєї трудової діяльності ефективно та якісно
працювати на робочих місцях. Окрім необхідності набуття та удосконалення
початківцями практичних умінь, їм також варто зосередитися на професійній і
соціальній адаптації до виконання повсякденної, фахової роботи, розвитку
відповідального ставлення до процесу та результатів власної діяльності та формування
умінь працювати в учнівському колективі, налагоджувати продуктивну комунікацію з
колегами.
З 2019 року в Україні спочатку на рівні пілотування, а згодом і системно у
закладах вищої та фахової передвищої освіти впроваджується дуальне навчання, що
відповідно до Закону України «Про освіту» є однією з основних форм її здобуття. |
Опис: | Черкаська Л. П. Дуальна освіта як компонент практико орієнтованого
навчання майбутніх учителів математики // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 81-82. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26122 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|