DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26123

Назва: Використання дидактичних інструментів H5P у процесі вивчення дослідження операцій
Автори: Барболіна, Т.М.
Ключові слова: інтерактивний контент
H5P
активне навчання
дослідження операцій
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Розглянуто можливості використання сервісу H5P для створення інтерактивного навчального контенту з курсу «Дослідження операцій». Наведено приклади різних типів завдань, які сприяють активному засвоєнню студентами теоретичного матеріалу та розвитку практичних навичок.
Опис: Барболіна Т. М. Використання дидактичних інструментів H5P у процесі вивчення дослідження операцій // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 83-84.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26123
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
41.pdf253,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок