DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26126

Назва: Формування навичок розв’язування рівнянь та нерівностей з параметрами в студентів за допомогою сервісу GeoGebra
Автори: Дубовик, В.В.
Ключові слова: рівняння з параметрами
нерівності з параметрами
система GeoGebra
інформаційно-цифрова компетентність
педагогічна освіта
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто процес формування практичних навичок розв’язування рівнянь і нерівностей з параметрами у студентів педагогічних університетів. Обґрунтовано ефективність використання сучасних онлайн-сервісів, зокрема системи GeoGebra, для розвитку інформаційно-цифрової компетентності. Представлено методику застосування графічних і аналітичних способів розв’язування завдань з параметрами, що сприяє підготовці майбутніх учителів до професійної діяльності
Опис: Дубовик В. В. Формування навичок розв’язування рівнянь та нерівностей з параметрами в студентів за допомогою сервісу GeoGebra // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 89-90.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26126
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
44.pdf288,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок