DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26130
|
Назва: | Система динамічної математики GeoGebra як Engineering-інструмент STEM-орієнтованого підходу до навчання стереометрії |
Автори: | Крамаренко, Т.Г. Чернишова, І.В. |
Ключові слова: | STEM-освіта стереометрія педагогічні умови цифрові технології GeoGebra STEM-проєкти 3D-моделювання проєктна діяльність |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті
розглянуто особливості впровадження STEM-орієнтованого підходу у навчання стереометрії.
Описано педагогічні умови, що сприяють успішній реалізації цього підходу, зокрема
використання сучасних цифрових технологій і проєктної діяльності. Висвітлено значення
застосування програм для 3D-моделювання, таких як GeoGebra, для візуалізації геометричних
об'єктів і розв'язання практичних задач. Обґрунтовано важливість STEM-проєктів у
навчальному процесі для розвитку ключових компетентностей учнів. |
Опис: | Крамаренко Т. Г., Чернишова І. В. Система динамічної математики GeoGebra як Engineering-інструмент STEM-орієнтованого підходу до навчання
стереометрії // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 97-98. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26130 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|