DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26132

Назва: Роль принципу паритетності у формуванні цифрової компетентності майбутніх учителів математики
Автори: Москаленко, О.Ю.
Москаленко, Ю.Д.
Ключові слова: принцип паритетності
цифрова компетентність
коучинг
інтерактивні інструменти
учитель математики
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Розглядається роль принципу паритетності у формуванні цифрової компетентності майбутніх учителів математики. Аналізуються інтерактивні інструменти та методи коучингу, які сприяють розвитку професійних навичок та інтеграції цифрових технологій у навчальний процес.
Опис: Москаленко О. Ю., Москаленко Ю. Д. Роль принципу паритетності у формуванні цифрової компетентності майбутніх учителів математики // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 101-102.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26132
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
50.pdf248,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок