DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Актуалітети формальної та неформальної освіти (3 ч. 1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26146

Назва: Форми роботи з розвитку асоціативного мислення учнів на музичних заняттях
Автори: Андріянова, О.
Ключові слова: непрограмна музика
учень
урок
асоціативне мислення
кросенс
асоціативне мислення учнів
форми роботи на уроці
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється важливість розвитку асоціативного мислення для музикантів і пропонуються форми роботи на уроках музичної літератури в ДМШ. Представлено форми роботи, що використовуються на заняттях в музичній школі, на інших уроках в закладах загальної середньої освіти.
Опис: Андріянова О. Форми роботи з розвитку асоціативного мислення учнів на музичних заняттях // Актуалітети формальної та неформальної освіти : збірник матеріалів наукового практикуму «Теоретико-методичні основи мистецького розвитку особистості в контексті педагогічної інноватики» (29.03.2024 р.-05.04.2024 р.) / ред. кол. Н. В. Сулаєва, В. С. Ірклієнко, Н. Ю. Дем’янко; упор. Н. М. Ремезова, В. П. Яковлев. Полтава : Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2024. С. 22-25.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26146
Розташовується у зібраннях:Актуалітети формальної та неформальної освіти (3 ч. 1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4.pdf173,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок