DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26568
|
Назва: | Теоретичні моделі психокорекційної допомоги особам з порушеннями інтелектуального розвитку |
Автори: | Ханзерук, Л.О. |
Ключові слова: | теоретичні моделі психокорекційної допомоги психокорекційна допомога педолог психічне недорозвинення систематична психологічна корекція психокорекція Адлер Альфред |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | За час повномасштабної війни, в рамках Національної програми
психічного здоров’я та соціальної підтримки, в Україні створена
екосистема психологічної допомоги у сфері освіти [2]. Завдячуючи
проєкту, освітяни, шкільні психологи, здобувачі освіти, батьки мають
змогу безкоштовно опанувати навички з надання першої
психологічної допомоги та роботи зі стресом за методикою
Всесвітньої організації охорони здоров’я. Освітяни та шкільні
психологи отримують супервізії від клінічних психологів. Також
передбачена підготовка фахівців, які можуть працювати зі
складними клінічними випадками. |
Опис: | Ханзерук Л. О. Теоретичні моделі психокорекційної допомоги
особам з порушеннями інтелектуального
розвитку // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. форуму (20-22 листопада 2024 р., м. Полтава). Полтава, 2024. С. 402-404. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26568 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|