DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра романо-германської філології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26748

Назва: Метафора як стилістичний засіб впливу на адресата (на прикладі англомовних рекламних текстів)
Автори: Воскобойник, В.І.
Сухачова, Н.С.
Ключові слова: метафора
образність
рекламний текст
слоган
стилістичний засіб
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто функції метафори як стилістичного засобу впливу на адресата на прикладі англомовних рекламних текстів. Об’єктом дослідження слугували англомовні рекламні тексти, відібрані з інтернет-джерел, преси й телебачення. Рекламний текст – це вербальний і фіксований у формі знака відбиток мовленнєво-мисленнєвої діяльності, який об’єднаний тематично, структурно й комунікативно. Важливим елементом рекламного тексту є слоган. Основна відмінність рекламного тексту від інших видів тексту полягає в його спрямованості на досягнення комерційних цілей завдяки прямому комунікативному впливу на цільову аудиторію. Потужним інструментом впливу на адресата є використання метафори, завдяки якій рекламні повідомлення стають більш виразними, тим самим привертаючи увагу адресата. До того ж, використання метафори забезпечує принцип мовної економії.
Опис: Воскобойник В. І., Сухачова Н. С. Метафора як стилістичний засіб впливу на адресата (на прикладі англомовних рекламних текстів). Лінгвістика : зб. наук. пр. Полтава: ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2023. № 1(47). С. 96–107.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26748
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Метафора як стилістичний.pdf198,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок