DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
17 Менделєєвські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26829

Назва: Тестування як метод оцінювання результатів навчання учнів у процесі вивчення шкільного курсу
Автори: Кіосе, Т.О.
Кокшарова, Т.В.
Раскола, Л.А.
Аннєнкова, І.П.
Григор’єва, Т.М.
Ключові слова: методи оцінювання
шкільний курс хімії
вивчення хімії
оцінювання
педагогічний тест
тест
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Основною метою використання оцінювання як інструменту для керування навчанням є забезпечення його ефективності шляхом інтеграції знань, умінь та навичок учнів, сприяння їх самостійному застосуванню набутих знань на практиці, активізація навчальної діяльності та розвиток прагнення до самоосвіти. В роздумах про сучасні аспекти педагогічного оцінювання, як важливу складову освітнього процесу, дослідники висвітлюють необхідність впровадження кількісних методів для оцінки навчальних досягнень учнів. Це включення контрольно-вимірювальних процедур та інструментів у навчальний процес передбачає вирішення трьох основних завдань: сформулювання чітких цілей оцінювання, точне визначення об’єкту вимірювання і вибір відповідних засобів для контролю та оцінювання діяльності учасників навчального процесу. Перше завдання полягає у визначенні мети та цілей, які переслідує контрольно-оцінювальна діяльність. Це може включати поточний або тематичний контроль, вхідний, проміжний або підсумковий контроль.
Опис: Кіосе Т. О., Кокшарова Т. В., Раскола Л. А., Аннєнкова І. П., Григор’єва Т. М.Тестування як метод оцінювання результатів навчання учнів у процесі вивчення шкільного курсу // ХVІІ Менделєєвські читання (ХVІІ Полтавські хімічні читання) : Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 13 – 14 березня 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2024. С. 101-104.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26829
Розташовується у зібраннях:17 Менделєєвські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
39.pdf508,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок