|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
17 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26829
|
Назва: | Тестування як метод оцінювання результатів навчання учнів у процесі вивчення шкільного курсу |
Автори: | Кіосе, Т.О. Кокшарова, Т.В. Раскола, Л.А. Аннєнкова, І.П. Григор’єва, Т.М. |
Ключові слова: | методи оцінювання шкільний курс хімії вивчення хімії оцінювання педагогічний тест тест |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Основною метою використання оцінювання як інструменту для керування
навчанням є забезпечення його ефективності шляхом інтеграції знань, умінь та навичок
учнів, сприяння їх самостійному застосуванню набутих знань на практиці, активізація
навчальної діяльності та розвиток прагнення до самоосвіти. В роздумах про сучасні аспекти
педагогічного оцінювання, як важливу складову освітнього процесу, дослідники
висвітлюють необхідність впровадження кількісних методів для оцінки навчальних
досягнень учнів. Це включення контрольно-вимірювальних процедур та інструментів у
навчальний процес передбачає вирішення трьох основних завдань: сформулювання чітких
цілей оцінювання, точне визначення об’єкту вимірювання і вибір відповідних засобів для
контролю та оцінювання діяльності учасників навчального процесу. Перше завдання
полягає у визначенні мети та цілей, які переслідує контрольно-оцінювальна діяльність. Це
може включати поточний або тематичний контроль, вхідний, проміжний або підсумковий
контроль. |
Опис: | Кіосе Т. О., Кокшарова Т. В., Раскола Л. А., Аннєнкова І. П., Григор’єва Т. М.Тестування як метод оцінювання результатів
навчання учнів у процесі вивчення шкільного курсу // ХVІІ Менделєєвські читання (ХVІІ Полтавські хімічні читання) : Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 13 – 14 березня 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2024. С. 101-104. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26829 |
Розташовується у зібраннях: | 17 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|