DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
17 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26880
|
Назва: | Проблемна ситуація як дієвий метод викладання хімії в Новій українській школі |
Автори: | Старкова, Ю.В. |
Ключові слова: | Нова українська школа проблемна ситуація проблемне навчання компетентність природничі дисципліни проблемне завдання |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглянуті проблеми викладання хімії 20-30 років назад та
сучасне викладання природничих дисциплін в новій українській школі (НУШ). Також
розглянуті методи компетентнісного підходу до викладання хімічної науки. Наведені
приклади постановки проблемних завдань та запитань на уроці хімії. |
Опис: | Старкова Ю. В. Проблемна ситуація як дієвий метод викладання хімії
в Новій українській школі // ХVІІ Менделєєвські читання (ХVІІ Полтавські хімічні читання) : Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 13 – 14 березня 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2024. С. 231-232. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26880 |
Розташовується у зібраннях: | 17 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|