DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
17 Менделєєвські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26880

Назва: Проблемна ситуація як дієвий метод викладання хімії в Новій українській школі
Автори: Старкова, Ю.В.
Ключові слова: Нова українська школа
проблемна ситуація
проблемне навчання
компетентність
природничі дисципліни
проблемне завдання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуті проблеми викладання хімії 20-30 років назад та сучасне викладання природничих дисциплін в новій українській школі (НУШ). Також розглянуті методи компетентнісного підходу до викладання хімічної науки. Наведені приклади постановки проблемних завдань та запитань на уроці хімії.
Опис: Старкова Ю. В. Проблемна ситуація як дієвий метод викладання хімії в Новій українській школі // ХVІІ Менделєєвські читання (ХVІІ Полтавські хімічні читання) : Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 13 – 14 березня 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2024. С. 231-232.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26880
Розташовується у зібраннях:17 Менделєєвські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
88.pdf615,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок