DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
17 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26881
|
Назва: | Про деякі особливості педагогічного дизайну уроку хімії у Новій українській школі |
Автори: | Шепенюк, І.М. |
Ключові слова: | Нова українська школа НУШ освітнє середовище онлайн-курс «Цифровий учитель» урок хімії |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах упровадження реформи НУШ урок залишається основною формою
освітнього процесу, але помітно змінюються його функція й організація, оскільки він
підпорядковується не тільки повідомленню та перевірці знань учнів, скільки виявленню
досвіду школярів за їх ставленням до змісту навчального матеріалу. Очевидно, що зміст і
структура освітнього процесу повинні відповідати державним, індивідуальним, соціальним
потребам, а також парадигмі компетентнісного підходу, що є основою Державного
стандарту базової середньої освіти [1].
Новий державний стандарт, що базується на формуванні ключових і предметних
компетентностей та наскрізних умінь, передбачає вибудовування освітнього процесу з
«відкритою архітектурою» і створення багатокомпонентного освітнього середовища. Тому
ми пропонуємо розглядати урок через призму педагогічного дизайну. |
Опис: | Шепенюк І. М. Про деякі особливості педагогічного дизайну уроку
хімії у Новій українській школі // ХVІІ Менделєєвські читання (ХVІІ Полтавські хімічні читання) : Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 13 – 14 березня 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2024. С. 233-235. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26881 |
Розташовується у зібраннях: | 17 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|