DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26923

Назва: До питання про способи застосування диференційованої роботи з навчальними текстами у початковій школі
Автори: Шевчук, Л.М.
Ключові слова: початкова школа
навчальні тексти
читання
формування мовної особистості
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Оновлення початкової школи торкається різних компонентів освітньої системи. Валентина Мартиненко зазначає: «У сучасних соціокультурних умовах розвитку суспільства читацька діяльність молодших школярів має свої особливості і ставить перед шкільною практикою необхідність поглибленої індивідуалізації, психологізації навчального процесу, які не стояли так гостро ще кілька десятиліть тому». Вважаємо, що досягнути зазначеного можливо завдяки використанню диференційованої роботи з навчальними текстами у процесі засвоєння змісту різних освітніх галузей, до того ж, різними способами.
Опис: Шевчук Л. М. До питання про способи застосування диференційованої роботи з навчальними текстами у початковій школі // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2021 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. С. 106-109.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26923
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
35.pdf197,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок