DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26923
|
Назва: | До питання про способи застосування диференційованої роботи з навчальними текстами у початковій школі |
Автори: | Шевчук, Л.М. |
Ключові слова: | початкова школа навчальні тексти читання формування мовної особистості |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Оновлення початкової школи торкається різних компонентів освітньої
системи. Валентина Мартиненко зазначає: «У сучасних соціокультурних умовах
розвитку суспільства читацька діяльність молодших школярів має свої
особливості і ставить перед шкільною практикою необхідність поглибленої
індивідуалізації, психологізації навчального процесу, які не стояли так гостро
ще кілька десятиліть тому». Вважаємо, що досягнути зазначеного
можливо завдяки використанню диференційованої роботи з навчальними
текстами у процесі засвоєння змісту різних освітніх галузей, до того ж, різними
способами. |
Опис: | Шевчук Л. М. До питання про способи застосування
диференційованої роботи з навчальними текстами
у початковій школі // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2021 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. С. 106-109. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26923 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|