|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26947
|
Назва: | Педагогічний оптимізм у змісті професійної діяльності учителя початкових класів |
Автори: | Мірошніченко, Т.В. |
Ключові слова: | педагогічний оптимізм вчитель початкової школи початкові класи вчитель |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | В сучасних умовах і реаліях VUCA-світу, що характеризується
нестабільністю, невизначеністю, складністю і неоднозначністю, у зв'язку з
погіршенням епідеміологічної ситуації, спричиненої поширенням
коронавірусної хвороби (СОVID-19), актуалізується питання оптимістичного
світовідчуття, позитивного ставлення до життя, до себе, до оточуючих.
Особливо це стосується найбільш емоційно вразливих верств населення – дітей,
які потребують більше уваги, турботи, психолого-педагогічної підтримки з боку
дорослих, усвідомленості своєї неповторності, унікальності. |
Опис: | Мірошніченко Т. В. Педагогічний оптимізм у змісті професійної діяльності
учителя початкових класів // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2021 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. С. 169-172. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26947 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|