DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26950
|
Назва: | Технології Inquiry-Based Learning : досвід підготовки вчителя в Канаді |
Автори: | Хомич, О.О. |
Ключові слова: | підготовка вчителя підготовка вчителя в Канаді Нова українська школа Inquiry-Based Learning технологія навчання |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Розбудова Нової української школи зумовлює потребу вдосконалення
професійних вимог до вчителів початкових класів, зокрема володіння ними
продуктивними технологіями навчання учнів.
Нині в світовому освітньому просторі загалом, і зокрема в Канаді,
актуалізовано навчання на основі запитів (Inquiry-Based Learning) - це
технологія, що ґрунтується на конструктивістському підході. Суголосним
наведеній технології є «проблемним навчанням», «експериментальним
навчанням», «навчанням ХХІ століття», що в певні історичні періоди отримали
широке визнання і поширення в науковому освітньому середовищі України. |
Опис: | Хомич О. О. Технології Inquiry-Based Learning :
досвід підготовки вчителя в Канаді // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2021 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. С. 178-180. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26950 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|