DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2733
|
Назва: | Роль директора школи в управлінні взаємозв’язком «школа-родина» |
Автори: | Величко, Т.С. |
Ключові слова: | директор школи школа управління навчальним закладом родина керівник виховна робота родинно-шкільне виховання |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна система управління навчальним закладом вимагає від директора високого професіоналізму, володіння менеджментом, уміння використовувати принципи й функції управління. Формування людини – складний процес, який здійснюється як у результат цілеспрямованого виховання сім’ї, школи, вулиці, так і під впливом різноманітних факторів.
Визначальну роль у становленні особистості відіграє саме школа, як основний
соціальний інститут, оскільки саме в стінах школи у дитині закладаються усі цілісні орієнтації, засвоюються основні соціальні відносини і норми, формується соціальна поведінка. У вихованні і становленні людини беруть участь сім’я, громадські організації, дитячі об’єднання. Тому школа обов’язково повинна враховувати особливості виховного впливу різноманітних навколишніх факторів, встановлювати оптимальну взаємодію із соціумом, та створювати цілісний виховний простір. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2733 |
Розташовується у зібраннях: | Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|