DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3334

Назва: Музика як засіб саморегуляції
Автори: Євстігнєєва, Н.І.
Ключові слова: підготовка майбутнього вчителя
особистісно орієнтований підхід
загальнодидактичні методи
музично-педагогічні методи
музичнотерапевтичні методи
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Спецкурс «Методика використання музики як засобу саморегуляції функціонального стану молодших школярів» є процесуально-операційним етапом підготовки майбутніх учителів до використання музики як засобу саморегуляції функціонального стану учні, який розроблено та апробовано в дисертаційному дослідженні на тему «Підготовка майбутнього вчителя до використання музики як засобу саморегуляції функціонального стану учнів». Основними формами викладання спецкурсу є лекції, практичні, лабораторні заняття, самостійна експериментально-дослідницька робота студентів. Спецкурс інтегрує теоретичні й практичні аспекти психофізіології, валеології, вікової психології, основ педагогічної майстерності, психології праці, ергономіки, музичної психології, музикотерапії, музичної естетики, музичної соціології, музичної педагогіки; передбачає актуалізацію психолого-педагогічних, музично-психологічних, музично-естетичних, музично-теоретичних знань студентів, їх особистісного музично-перцептивного досвіду.
Опис: Постметодика №2 (73). – Полтава: ПОЕПО, 2007. – С.37-41
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3334
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Evstigneeva2.pdf214,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок