DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3404
|
Назва: | Психолого-педагогічна проблема формування довільної саморегуляції вчителя |
Автори: | Євстігнєєва, Н.І. |
Ключові слова: | довільна саморегуляція функціональний стан методи саморегуляції формування довільної саморегуляції учителя |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | В статті проаналізовані психолого-педагогічні підходи до визначення сутності поняття «функціональний стан», виділені актуальні для вчителя функціональні стани, вкреслені умови виникнення та методи їх оптимізації. Розглянуто особливості, алгоритм та шляхи формування довільної саморегуляції. |
Опис: | Педагогіка і психологія професійної освіти. – № 2.– Львів, 2007.– С.114-122 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3404 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|