DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної фізики і математики >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3976
|
Назва: | Логіко-психологічний аналіз навчальних задач як засіб удосконалення фахової підготовки вчителя математики |
Автори: | Матяш, Л.О. Мирна, Н. |
Ключові слова: | логіко-психологічний аналіз задач мислення вчитель математики |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Перехід до ринкових відносин потребує якісно підготовленого спеціаліста, здатного швидко орієнтуватись в нестандартних ситуаціях, правильно приймати рішення. Розв’язування задач як основний метод навчання, як метод здобуття студентами нових знань – такий, на наш погляд, шлях розв’язання проблеми розвитку учнів, студентів.
Проблеми задач займають значне місце у багатьох розділах дидактики і педагогічної психології, але слід враховувати що розв’язування педагогічних аспектів застосування задач в навчанні не буде повноцінним без логіко-психологічного аналізу структури і типів тих задач, які розглядаються. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3976 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|