DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф. >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4004
|
Назва: | Нові вектори розвитку сучасної медіаосвіти |
Автори: | Онкович, Г.В. |
Ключові слова: | медіаосвіта журналістська освіта |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Ще зовсім недавно, аналізуючи шляхи розвитку медіаосвіти, її теоретичні концепції
та моделі, котрі розробляли педагоги, журналісти, мистецтвознавці, соціальні педагоги, психологи, фахівці інших галузей знання, ми звертали уваг}7 на міжгалузевий і стабільний інтерес до цього відносно нового явища, говорили про її блискучі перспективи на майбутнє. А починалася вона з усвідомлення освітньо-виховних можливостей ролі преси, що згодом призвело до виділення поняття „педагогічна журналістика", а вже потім - до поняття „медіаосвіта". Згодом - з різним ступенем наполегливості - довелося говорити про розмежування понять „журналістська освіта" і „медіаосвіта" (Media Education),які і досі часто використовуються як синонімічні (й іноді справедливо - коли йдеться про підготовку медійників). Вимальовувалися тоді й три вектори розвитку медіаосвіти - журналістський, медіапедагогічнпй та медіапсихологічнпй. Тож здійснимо невеличкий екскурс в зовсім недавню історію, щоб побачити, що приховувалося за тими трьома
векторами й з'ясуємо, до чого наразі підійшла медіаосвіта в своєму „векторному" розвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4004 |
Розташовується у зібраннях: | Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф.
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|