DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Концептологія в системі гуманітарних наук >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4118
|
Назва: | Концептуальна організація денотатів англійських загадок |
Автори: | Харитонов, В.О. |
Ключові слова: | концептуальний аналіз концепт фрейм загадки |
Дата публікації: | 2009 |
Короткий огляд (реферат): | Концептуальний аналіз застосовується для вивчення значення одиниць мови та мовлення, які є об’єктом вивчення когнітивної лінгвістики. Як стверджує О.С.Кубрякова, концептуальний аналіз звернений до знань про світ.
С.Є.Нікітіна вважає, що концептуальний аналіз розуміється двояко – як аналіз самих вербалізованих концептів і як певний спосіб дослідження, що має концепти своїми кінцевими одиницями. Під базовим терміном (вербалізований) концепт у когнітивній лінгвістиці розуміють будь-яку оперативну одиницю мислення, яка може мати і не мати чіткої логічної форми. Це може бути поняття, образ, схема дій, гештальт чи картина. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4118 |
Розташовується у зібраннях: | Концептологія в системі гуманітарних наук
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|