DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології: теорія і практика >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4231
|
Назва: | Вивчення літературно-критичних творів у старшій школі (на прикладі літературно- критичної спадщини І.Я. Франка) |
Автори: | Корсун, А.М. |
Ключові слова: | критика Іван Франко літературно-критична стаття |
Дата публікації: | 2009 |
Короткий огляд (реферат): | Термін “критика” певною мірою знайомий старшокласникам, оскільки і в середніх класах
учителі нерідко посилалися на критиків, цитували на уроках думки провідних учених про класичні художні твори. Однак це були фрагментарні звернення, вони мали ілюстративний характер. Діючі програми з української літератури не приділяють належної уваги питанню вивчення літературно-
критичних творів у старшій школі. Саме тому метою даного дослідження є обґрунтування питання вивчення літературно-критичних статей у старшій школі. Завдання – дослідити теоретичні питання вивчення критики, аргументувати необхідність вивчення літературно-критичних праць у старшій школі, розглянути питання вивчення літературно-критичних праць на прикладі літературно-критичної спадщини І.Я.Франка. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4231 |
Розташовується у зібраннях: | 2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології: теорія і практика
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|