DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф. >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4297
|
Назва: | Соціокомунікаційний феномен іміджу: параметри вивчення та викладання |
Автори: | Хавкіна, Л.М. |
Ключові слова: | імідж категорії іміджу "Іміджелогія" |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Категорія іміджу невпинно стає однією з найбільш універсальних і задіюваних як у
соціальній, так і в індивідуальній комунікації. Крізь її призму сучасна людина повсюдно сприймає себе та оточуючих, оцінюючи й удосконалюючи власні стратегії взаємодії із соціумом чи його окремими представниками - і в особистісній, і у професійно-діловій сферах. З огляду на це дисципліна "Іміджелогія" наразі посідає важливе місце в системі підготовки фахівців різних спеціальностей та спеціалізацій, передусім гуманітарного та суспільного профілів, зокрема - майбутніх журналістів. І в межах кожної спеціальності дещо різними мають бути засади викладання цього спецкурсу, розроблені згідно з тим колом
навичок і завдань, які будуть актуалізовані у професійній діяльності майбутніх фахівців.
Нашою метою є розглянути основні методичні засади, завдання й параметри вивчення спецкурсу "Іміджелогія" в межах підготовки магістрів і спеціалістів „Журналістики" (і почасти „Медіа-комунікацій"), враховуючи змістові і формальні складники. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4297 |
Розташовується у зібраннях: | Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф.
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|