DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4430
|
Назва: | Психологічні аспекти мотивації майбутніх учителів до творчої діяльності |
Автори: | Яланська, С.П. |
Ключові слова: | мотивація майбутній учитель творча діяльність творча компетентність психологічні умови |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасному освітньому просторі ставляться нові вимоги до формування та розвитку творчої особистості. Сьогодення вимагає перебудови, що, особливо, стосується підготовки майбутніх учителів: принципів, підходів до навчання та виховання у вищих навчальних закладах. В умовах особистісно-орієнтованого навчання пріоритет надається мотивації до наукових знань і оволодінню ними на теоретичному рівні пізнання, що сприяє більш глибокому засвоєнню навчальних дисциплін і забезпечує творчу діяльність студентів. |
Опис: | Актуальні проблеми психології : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія : зб. наук. праць / за ред С.Д. Максименка.– К. : ДП «Інформаційно-аналітичне агенство», 2013. – Вип. 24. – С. 783–793 (фахове видання) |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4430 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|