DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5053
|
Назва: | Особливості діагностики обдарованості дітей |
Автори: | Атаманчук, Н.М. |
Ключові слова: | дошкільник обдарованість діагностика інтелектуальний розвиток |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | Відомо, що майбутнє людської цивілізації залежить від реалізації обдарованості особистостей. Саме тому одним з основних завдань системи національної освіти суверенної України є пошук, навчання і виховання обдарованих дітей та молоді, стимулювання творчої праці, захист талантів. Виявлення обдарованих дітей – складна і багатоаспектна проблема. До цього часу в науці і педагогічній практиці існують дві протилежні точки зору на обдарованість. Прихильники однієї із них вважають, що обдарованою є кожна нормальна дитина і необхідно вчасно помітити вид здібностей та розвити їх. На думку дослідників, що притримуються протилежної точки зору, обдарованість – це рідкісне явище, тому виявлення обдарованої дитини є складною проблемою. |
Опис: | Атаманчук Н. М. Особливості діагностики обдарованості дітей/Н. М. Атаманчук// Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітніх галузей): Зб. наук. праць. – К.: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2011. – С.82-87. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5053 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|