DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5240
|
Назва: | Демотиватори продуктивності праці: особливості впливу на професійне здоров’я вчителя |
Автори: | Дзюба, Т.М. |
Ключові слова: | професійне здоров’я ризики професійного здоров’я демотивація демотиватори продуктивності праці емоційне виснаження |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто особливості впливу демотиваторів продуктивності праці на професійне здоров’я вчителя. Визначено сутність понять «професійне здоров’я» та «ризики професійного здоров’я». Розглянуто
специфіку негативного впливу факторів професійного середовища на продуктивність діяльності вчителя, що зумовлює проблему демотивації працівників. Проаналізовано основні причини руйнації професійної
мотивації педагога. Обґрунтовано результати емпіричного дослідження однієї з груп ризиків професійного здоров’я вчителя «Демотиватори продуктивності праці». Прокоментовано дані результатів проведеного
дослідження, які вказують на те, що професійна діяльність створює для вчителя умови постійного емоційного напруження і прямо пропорційно впливає на стан його професійного здоров’я. Зроблено висновок, що
центральним фактором демотивації продуктивності праці вчителя виступає
емоційне виснаження, яке суттєво впливає на узгодженість професійних потреб і можливостей педагога й стає причиною порушень професійного здоров’я фахівця. |
Опис: | Наука і освіта. – Серія Психологія і педагогіка. – № 3, 2015. –. – С. 21-27. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5240 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|