DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Культурні практики як чинник соціокультурної модернізації сучасного українського суспільства >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5702
|
Назва: | Реалізація принципів освіти для сталого розвитку у шкільному курсі географії |
Автори: | Япринець, Т.С. |
Ключові слова: | принципи освіти сталий розвиток шкільний курс географії |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Світовою тенденцією останнього десятиліття є переорієнтація всіх сфер освіти на цілі сталого розвитку, які знаходять своє втілення
у заходах, проведених під егідою ЮНЕСКО. Так,
у 2014 році було прийнято Глобальну програму
дій для сталого розвитку (до якої приєдналася й Україна), котра передбачає інтеграцію його принципів у навчальні програми та освіту в цілому. Зокрема, у Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти (2011 р.) вказано вимогу до загальноосвітньої підготовки учнів із географії «оцінювати значення сталого розвитку для людства». Саме тому дослідження включення цих ідей у методику навчання географії відзначається актуальністю в сучасних умовах модернізації навчально-виховного процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5702 |
Розташовується у зібраннях: | Культурні практики як чинник соціокультурної модернізації сучасного українського суспільства
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|