DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5711

Назва: Упровадження – умова і засіб зміцнення єдності методології, теорії і практики виховання
Автори: Бойко, А.
Ключові слова: теорія виховання
методологія педагогіки
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Демократизація суспільства в Україні, поряд із соціально-економічними трансформаціями, потребує глибинних змін у свідомості й поведінці людини. У зв’язку з цим безперечно великою і всезростаючою є роль у суспільних перетвореннях педагогічної науки, подальший розвиток системи «методологія – теорія – практика виховання». Тому нагальною постає потреба відповіді на фундаментальне питання про сутність педагогіки як науки. Педагогіка – наука про освіту і виховання у його найширшому розумінні.
Опис: Бойко, А.Упровадження - умова і засіб зміцнення єдності методології, теорії і практики виховання / А. Бойко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 9-18.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5711
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
1.pdf219,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок