DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5711
|
Назва: | Упровадження – умова і засіб зміцнення єдності методології, теорії і практики виховання |
Автори: | Бойко, А. |
Ключові слова: | теорія виховання методологія педагогіки |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Демократизація суспільства в Україні, поряд із соціально-економічними трансформаціями, потребує глибинних змін у свідомості й поведінці людини. У зв’язку з цим безперечно великою і всезростаючою є роль у суспільних перетвореннях педагогічної науки, подальший розвиток системи «методологія – теорія – практика виховання». Тому нагальною постає потреба відповіді на фундаментальне питання про сутність педагогіки як науки. Педагогіка – наука про освіту і виховання у його найширшому розумінні. |
Опис: | Бойко, А.Упровадження - умова і засіб зміцнення єдності методології, теорії і практики виховання / А. Бойко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 9-18. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5711 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|