DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13
: [131]
Домівка зібрання
|
|
У часопис увійшли матеріали Міжнародної науково-практичної конференції “Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики”. Статті присвячені розгляду таких актуальних проблем: методолого-теоретичні основи процесу впровадження інновацій у масову практику навчальних закладів; упровадження як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики в умовах виконання завдань “Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 рр.”); критерії оцінки та особливості відбору педагогічних інновацій для упровадження в практику навчання і виховання; результативність та перспективи розвитку процесу впровадження досягнень педагогічної науки, технологій і перевіреного взірцевого досвіду в практику; інноваційний взірцевий досвід учителів та його функції: світова освітня практика; забезпечення ефективості процесу впровадження в роботу навчальних закладів: вітчизняний педагогічний досвід; єдність теорії і практики у передовому досвіді педагогів Полтавського регіону. До випуску увійшли наукові роботи студентів, результати педагогічних досліджень аспірантів, докторантів, викладачів.
|