DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5715
|
Назва: | Упровадження медіаосвітніх технологій як засіб мотивації особистості у професійній підготовці вчителя |
Автори: | Цина, А.Ю. |
Ключові слова: | медіаосвіта мотивація особистості підготовка педагогічний працівників |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Педагогічні технології особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутнього вчителя доцільно розглядати у відповідності з компонентами цієї підготовки як виду педагогічної діяльності. Провідний компонент цієї діяльності – мотиваційний – виступає як основа теорії професійного зростання вчителя, є рушієм професійної підготовки. Педагогічні технології реалізації цілей і завдань навчання виступають важливою складовою особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутнього вчителя. При формуванні індивідуалізованих дій педагога, які не можна жорстко закріпити за певними обов’язковими технологіями при особистісно орієнтованій професійній підготовці студентів, можуть використовуватися всі традиційні і інноваційні технології, що ефективно сприяють реалізації індивідуальної освітньої траєкторії професійного становлення майбутнього вчителя. |
Опис: | Цина, А. Упровадження медіаосвітніх технологій як засіб мотивації особистості у професійній підготовці вчителя / А. Цина
// Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 29-32. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5715 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|