DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5861
|
Назва: | Доцільність використання педагогічної спадщини Івана (Іова) Борецького в контексті «Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 рр.» |
Автори: | Твердохліб, А. |
Ключові слова: | Борецький Іван (Іов) Національна стратегія розвитку освіти в Україні братські школи |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальною проблемою сьогодення є навчання і виховання молодого покоління. Для сучасного освітнього простору особливо важливим є оптимальне поєднання інноваційних ідей з кращими традиціями вітчизняної і світової педагогічної думки. Унікальним часом такого досвіду є період кінця XVI – першої третини XVII ст. – період становлення і розвиток різних братських шкіл у Львові, Києві та інших містах України. Особливої уваги заслуговує досвід організації навчально-виховного процесу в братських школах українських земель в XVI – XVIII ст. й, зокрема, Львівської братської школи,
що й становить мету даної публікації. Братські школи – це українські національні навчальні заклади в XVI – XVIII ст. Одним із найяскравіших представників педагогічних ідей Львівської братської школи є Іван (Іов) Борецький. Беручи до уваги попередні дослідження вчених, щодо освітньо-культурного
простору Львівської братської школи та вплив її ректора Івана Борецького, особливо в
1604-1605 р.р. на статут і педагогічні ідеї школи, можна стверджувати про його велику
роль у становленні педагогічної думки школи щодо навчання і виховання дітей і ролі
співпроаці вчителя і батьків дитини у розвитку учня її здібностей. |
Опис: | Твердохліб, А. Доцільність використання педагогічної спадщини Івана (Іова) Борецького в контексті "Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 рр." / А. Твердохліб // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 144-146. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5861 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|