DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5870
|
Назва: | Застосування тестових комп’ютерних програм при здійсненні контролю знань |
Автори: | Мартиненко, А. |
Ключові слова: | навчальні комп'ютерні програми перевірка та контроль знань тестовий контроль знань |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Розробка і впровадження у виробництво та навчальний процес сучасного обладнання, широке застосування комп’ютерної техніки та нових інформаційних технологій зумовили розробку нової парадигми організації навчального процесу. У наш час уже створено безліч засобів навчання за допомогою комп’ютера, які можна кваліфікувати таким чином: комп’ютерні підручники, наочно-орієнтовані середовища (мікросвіти, що моделюють програми, навчальні пакети), лабораторні практикуми, тренажери, контролюючі програми. На сучасному етапі доцільно проводити тестування з використанням комп’ютерної техніки. Досвід використання комп’ютерних технологій у процесі навчання свідчить, що завдяки застосуванню комп’ютерів під час занять можна виявляти резерви навчального процесу, особистості студента; збільшуються дидактичні можливості викладача. Комп’ютерні тести відрізняються об’єктивністю виміру результатів навчання, оскільки вони орієнтуються не на суб’єктивну думку викладачів, а на об’єктивні емпіричні критерії. Комп’ютерно-орієнтована тестова система покликана адекватно оцінити знання
учнів. Учень негайно отримує результат й об’єктивну оцінку. До того ж виконання тестів на комп’ютері підвищує зацікавленість та мотивацію учнів. |
Опис: | Мартиненко, А. Застосування тестових комп'ютерних програм при здійсненні контролю знань / А. Мартиненко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 167-170. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5870 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|