|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5943
|
Назва: | Упровадження в освітній процес декоративно-прикладної творчості як фактор формування особистості |
Автори: | Галамбош, Г.В. |
Ключові слова: | декоративно-ужиткове мистецтво естетичне виховання виховання засобами мистецтва |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Декоративно-прикладне мистецтво є складовою частиною традиційної народної культури, яка включає крім того музичне, поетичне, театральне, танцювальне, образотворче мистецтво, народне будівництво тощо. Види мистецтва не є ізольованими, вони
контактують один з одним, взаємодоповнюють себе, широко й усебічно розкриваючи
життя народу, глибини його душі. Кожен вид вносить до скарбниці світової художньої
культури щось своє, нове, оригінальне. Багатство, колоритність, високий рівень розвитку української традиційної культури та народного мистецтва є справді вражаючими.
І одним з найбільш цікавих видів, що з прадавніх часів живе й розвивається на основі
спадковості традицій як колективна художня діяльність, є народне декоративно-прикладне мистецтво. Воно щонайповніше поєднує здобутки традиційної матеріальної та
духовної культури народу, торкаючись також і сфери знань, естетичних поглядів, смаків,
етичних переконань, звичаєво-обрядових аспектів тощо. Уроки народного мистецтва підтверджують вислів “Труд переростає в красу”, стимулюють розвиток творчого потенціалу особистості, формують творче ставлення до праці як першої життєвої необхідності у будь-якій діяльності. Трудові процеси, які лежать в основі традиційної майстерності викликають до дії уяву, фантазію без яких не існує емоційної культури людини. Активне засвоєння
спадщини народного мистецтва як своєрідної трудової і творчої діяльності має важливе
значення у вихованні людини майбутнього. |
Опис: | Галамбош, Г. Упровадження в освітній процес декоративно-прикладної творчості як фактор формування особистості / Г. Галамбош // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 186-189. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5943 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|