DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5952
|
Назва: | Педагогічні новації у практиці навчання і виховання |
Автори: | Мостова, Д. |
Ключові слова: | інновації в освіті педагогічні інновації педагогічні інновації передовий педагогічний досвід |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Пріоритетним напрямом розвитку освітньої системи України, що підтверджено державними законами та нормативними документами, є забезпечення якісної освіти. Тому впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес є одним із
найважливіших питань, які сьогодні розглядаються в освіті. Головною причиною модернізації освіти стало те, що вимоги суспільства до якості підготовки учнів зростають, а навчання залишається усередненим. За таких умов активний пошук інструментів побудови ефективного навчального процесу для масового навчання, які б гарантовано забезпечували успіх у руках звичайного педагога, є актуальною потребою часу. Потрібно знайти такі дидактичні засоби, які б могли перетворити
навчання на свого роду технологічний процес із гарантованим результатом. Освіта XXI визначає, що одним із пріоритетів її розвитку є впровадження сучасних технологій, які розширюють можливості учнів щодо якісного формування системи знань, умінь і навичок, їх застосування у практичній діяльності. Отже, мета інновацій полягає в оптимізації навчально-виховного процесу. Впровадження інновацій у педагогічний процес навчального закладу покликане забезпечити
підвищення якості навчання й виховання дітей або знизити витрати на досягнення звичних результатів освіти. Таким чином, інновацію варто розглядати як реалізоване нововведення в освіті – у змісті, методах, прийомах і формах навчальної діяльності та виховання особистості, що підвищує якість, ефективність та результативність навчально-виховного процесу. |
Опис: | Мостова, Д. Педагогічні новації у практиці навчання і виховання / Д. Мостова // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 212-214 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5952 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|