DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра загального і слов'янського мовознавства та іноземних мов >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 студентські читання Кроки в науку >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6005
|
Назва: | Коопероване навчання як інновація в системі освіти США |
Автори: | Юсупова, Н. |
Ключові слова: | навчання освіта США коопероване навчання освітні інновації |
Дата публікації: | 2009 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | В умовах формування педагогічної освіти, зокрема сучасної зміни її парадигми, варто звернутися до передового досвіду роботи систем освіти зарубіжних країн, зокрема в США, що завжди зумо-влювалося потребами ринку. Провідною ідеєю вдосконалення педагогічного процесу у США є підготовка відповідальних, творчих, активних кадрів, які підтримують діалог культур і спільне навчання викладачів і студентів. В основі методів навчання, що базуються на цій філософії лежить організація кооперованого, співробітницького навчання майбутніх вчителів за допомогою дивертисивних засобів групової роботи. Вона ґрунтується на взаємодопомозі студентів, кожний з яких зберігає свою власну ідентичність. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6005 |
Розташовується у зібраннях: | 2 студентські читання Кроки в науку
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|