DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6008
|
Назва: | Взірцевий педагогічний досвід як фактор формування гармонійно розвиненого покоління |
Автори: | Кравченко, О. |
Ключові слова: | передовий педагогічний досвід гармонійний розвиток |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку української школи навчально-виховний процес усе більше набуває характеру наукового пошуку згідно з вимогами Національної доктрини розвитку освіти України у XXI столітті. В епоху науково-технічного прогресу і безперервного ускладнення шкільної освіти вчитель має володіти не лише глибокими спеціальними педагогічними знаннями, але й уміннями та навичками творчо підходити до процесу навчання й виховання учнів. У наші дні успішно вирішити складні завдання навчально-виховної роботи може педагог, що вміє науково прогнозувати, всебічно вивчати особистість школяра, визначати оптимальні засоби педагогічного впливу на учня, глибоко аналізувати результати своєї діяльності. Тому, створення чіткої, керованої, гнучкої системи впровадження у практику досягнень науки та передового педагогічного досвіду є основним завданням як методичної служби, так і керівників навчальних закладів. |
Опис: | Кравченко, О. Взірцевий педагогічний досвід як фактор формування гармонійно розвиненого покоління / О. Кравченко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 222-225. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6008 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|