DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6011
|
Назва: | Принцип природовідповідності у педагогічній спадщині В. К. Крамаренка |
Автори: | Василига, Н. |
Ключові слова: | Крамаренко Валентин Костянтинович принцип природовідповідності фізичне виховання |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | З’ясовуючи мету, роль і місце фізичного виховання в загальній системі виховної діяльності, керуються визнаними загальнолюдськими нормами та цінностями. У зв’язку із цим, наші погляди на галузь фізичне виховання необхідно базувати на принципах природовідповідності, гуманізму і демократизму. Визначальною умовою розбудови
педагогічного процесу з фізичної культури на сучасному етапі, вважаємо дотримання
принципу природовідповідності, що передбачає врахування у процесі фізичного виховання закономірностей циклічності побутових, трудових та святкових явищ і процесів,
характерних для життєдіяльності певної етнічної спільноти людей у конкретному природному середовищі. Принцип природовідповідності є тією першоосновою, яка забезпечує досягнення гармонійного співвідношення між природою і людиною, він спрямований на врахування багатогранної і цілісної природи людини, особливостей її анатомо-фізіологічного розвитку з погляду віку і статі. Цей принцип обстоював ряд відомих корифеїв вітчизняної та закордонної педагогіки. Серед згаданих постатей учених, педагогів визначну роль в реалізації принципу
природовідповідності, зокрема через розвиток фізичного виховання молоді відіграв Валентин Костянтинович Крамаренко – видатний педагог, методист, лікар і громадський діяч. Його наукова спадщина є яскравим підтвердженням того, за яким напрямками розвивалась вітчизняна наукова думка у галузі фізичного виховання в дорадянські часи. |
Опис: | Василига, Н. Принцип природовідповідності у педагогічній спадщині В. К. Крамаренка / Н. Василига // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 233-235. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6011 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|