DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6230

Назва: Школа творчості
Автори: Ільченко, В.Р.
Гуз, К.Ж.
Ключові слова: школа творчості
школа
творчість
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Каменями спотикання на шляху до якісної освіти є: невміння-вчитися, перевантаження навчальних програм, одноманітність навчального процесу, збідненість методів його організації, авторитарність. Кого звинуватити в тому, що ці камені не прибрані? Як і коли вони будуть прибрані? Головний напрямок зміни навчального процесу в обхід каменів спотикання заключається у вмілому структуруванні навчального матеріалу. Цей метод широко застосовується в системі освіти «Довкілля» при переформулюванні та «згортанні», фундаменталізації інформації під час створення учнями структур-но-логічних схем теми, розділу («еселесок», як їх назвали учні), під час моделювання образу природи.
Опис: Ільченко В. Р., Гуз К. Ж. Школа творчості / В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 13–14.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6230
Розташовується у зібраннях:14 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Ilchenko.pdf161,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок