DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6239
|
Назва: | Особистісно-орієнтоване навчання: авторська концепція |
Автори: | Виговська, О.І. |
Ключові слова: | авторська концепція особистісно-орієнтоване навчання навчання виховання |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | манний, толерантний підхід до суб’єктів педагогічного процесу — школярів і вчителів. За такого розуміння від учителів можна почути, що вони й раніше застосовували до своїх вихованців особистісно-орієнтований підхід, а не лише зараз, упродовж тих 2 років, коли в Україні його офіційно запроваджують. Керівники шкіл наполягають на тому ж, а методисти районів у звітах шкіл отримують дані про те, що особистісно-орієнтоване навчання вже запроваджено у школи. Для педагогічної практики характерна підміна семантики поняття: те, що має бути нормою будь-якої педагогічної діяльності (мається на увазі толерантний, гуманний підхід до дитини) видається за ноу-хау з
особистісно-орієнтованої освіти. |
Опис: | Виговська О. І. Особистісно-орієнтоване навчання: авторська концепція / О. І. Виговська // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 30–32. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6239 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|