DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6309
|
Назва: | Чи знаєш ти себе? |
Автори: | Атаманчук, Н.М. |
Ключові слова: | обдаровані діти обдарованість діти |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | Особливості психічного складу та соціальної поведінки обдарованої дитини старшого дошкільного віку свідчать, що її власні пріоритети, схильності й захоплення разюче відрізняються від її ординарних однолітків. Така нестандартність породжує проблеми на шляху встановлення й підтримки реально діючих контактів між обдарованою дитиною та навколишніми людьми.
Важливим фактором, який позначається на формуванні самосвідомості обдарованих дошкільників, є суперечливість між потребами обдарованої дитини знати себе і фактичним рівнем її знань про себе. Не відповідність між знаннями обдарованих дітей старшого дошкільного віку та їхніми потребами спричиняє часом невпевненість у власній самооцінці, підвищену чутливість до оцінки з боку інших. Обдарованим дітям часто здається, що їх недооцінюють і на цьому ґрунті виникають конфлікти з дорослими та ровесниками. |
Опис: | Атаманчук Н. М. Чи знаєш ти себе? [Текст]/ Н. М. Атаманчук // Обдарована дитина: Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. – 2011. –№2 (С. 37-42); №3 (С. 55-61). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6309 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|