DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6364
|
Назва: | Упровадження інноваційних методів діяльності в роботу реабілітаційних центрів |
Автори: | Цина, В.І. |
Ключові слова: | інноваційні методи реабілітаційні центри люди з особливими потребами |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток демократичних ініціатив, що відбуваються в сучасному українському суспільстві, стосується всіх сторін його життя. Демократія передбачає перш, за все, рівність усіх його членів. У цьому плані важливою є проблема реабілітації і адаптації у соціум людей із особливими потребами (інвалідів). Педагогічна література містить багатий арсенал методів роботи з дітьми-інвалідами. Міжнародний практичний досвід доводить, що інваліди можуть навчатися у звичайних навчальних закладах. За спостереженням соціологів інвалідність несе в собі загрозу ізоляції, пов’язана з певною дискримінацією, відособленістю від суспільства. На подолання цього спрямована «Всесвітня програма дій по відношенні до інвалідів» (1992 р.), яка знаходиться під патронатом ЮНЕСКО. На її основі розроблені національні програми країн Західної Європи і США. |
Опис: | Цина, В. Упровадження інноваційних методів діяльності в роботу реабілітаційних центрів / В. Цина // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 319-321 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6364 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|