DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6369
|
Назва: | Сучасний погляд на педагогічні ідеї І. Франка |
Автори: | Косточка, І. |
Ключові слова: | Франко Іван педагогічні ідеї І. Франка |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | У зв’язку з тим, що в сучасному житті українського суспільства відбуваються суцільні зміни в соціальному, культурно-освітньому житті українського суспільства, а це в свою чергу змушує до реформування української системи виховання. У контексті цього важливого значення набуває узагальнення і творче використання досвіду відомих освітніх діячів. Вагомий внесок у розвиток української педагогіки зробив Іван Якович Франко (1856-1916 рр.) – педагог, письменник, драматург, філософ, поет, літературний критик, етнограф, перекладач, громадський діяч України кінця XIX – початку XX ст. Ретельне вивчення педагогічних ідей письменника дає можливість забезпечити впровадження підходів до організації та проведення виховної роботи в сучасній школі. Метою даної статті є висвітлення сучасних педагогічних ідей І. Франка в наш час.
Незважаючи на всю, здавалось раніше, «вивченість». педагогічної спадщини І. Франка, сьогодні можна спостерігати в ній нові, актуальні та цікаві для нас сучасні ідеї та міркування. Вся педагогічна спадщина І. Франка потребує нового, сучасного осмислення. |
Опис: | Косточка, І. Сучасний погляд на педагогічні ідеї І. Франка / І. Косточка // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 331-333 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6369 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|