|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6378
|
Назва: | Особливості спецкурсів для підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін при профільному навчанні |
Автори: | Александров, М.Г. Маслов, О.В. Александрова, Л.М. |
Ключові слова: | майбутній вчитель природничі дисципліни профільне навчання спецкурс |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Профільне навчання як вид диференційованого навчання у загальноосвітній школі передбачає розвиток інтересів і нахилів учнів, сприяє їх професійному самовизначенню. Його метою є відбір учнів, здатних до певного виду
діяльності. У профільних класах запроваджуються такі основні види занять:
лекції, семінари, лабораторні роботи, а також додаткові: факультативи, робота у МАН, участь у конференціях. Крім цього, проведення екскурсій до профільних організацій, на кафедри відповідних ВНЗ формує уявлення учнів про майбутню професію.
У класах природничого профілю однією з профільних дисциплін є біологія, вивчення якої базується на знаннях з фізики та хімії, що є яскравим прикладом міжпредметних зв'язків. Але деякі молоді вчителі не достатньо приділяють уваги цим питанням при підготовці та проведенні уроків. Наприклад, на уроках фізики в класах з поглибленим вивченням біології замало місця відводиться прикладам і задачам, пов'язаним з біологією й медициною, і навпаки, на уроках біології при вивченні явищ живої природи не акцентується увага на фундаментальних законах фізики й хімії. Тому актуальним завданням при підготовці майбутніх вчителів є ознайомлення студентів з принципами, структурою і особливостями профільного навчання. |
Опис: | Александров М. Г. Особливості спецкурсів для підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін при профільному навчанні / М. Г. Александров, О. В. Маслов, Л. М. Александрова // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 153–154. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6378 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|