DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6406
|
Назва: | Інноваційні методи роботи класного керівника з організації учнівського самоврядування |
Автори: | Джанієва, Ю. |
Ключові слова: | класний керівник учнівське самоврядування |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із актуальних завдань школи є виховання особистості, яка володіє не тільки
певною сумою знань, умінь і навичок, а й здатна активно включатись у демократичні процеси, що відбуваються в нашій країні, людини, яка вміє самостійно проектувати
власне життя, визначаючи його стратегію відповідно до особистих уявлень про навколишнє середовище та способи взаємодії з ним. Школою формування навичок соціальної активності й свідомої відповідальності
громадянського виховання саме є учнівське самоврядування. Для успішної роботи щодо забезпечення єдності індивідуального й колективного підходів у вихованні особливо важливим є усвідомлення сутності цього поняття. Отже, учнівське самоврядування – це спосіб і принцип організації учнівського колективу, що забезпечує комплексний виховний вплив на учнів шляхом їх залучення і
систематичної участі у справах школи, класу. Саме у шкільному віці усвідомлення своєї участі у вирішенні справ громадського життя є основою подальшої активної позиції у
дорослому житті. |
Опис: | Джанієва, Ю. Інноваційні методи роботи класного керівника з організації учнівського самоврядування / Ю. Джанієва // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 397-399. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6406 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|