DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6408
|
Назва: | Теоретичні засади проектної діяльності як інноваційний засіб взаємодії вчителя і учнів |
Автори: | Решетник, Л. |
Ключові слова: | інновації в освіті взаємодія учня з учителем інноваційна педагогіка проектна діяльність метод проектів |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасність ставить нові вимоги до людини – її життєвої компетентності, розвитку її
можливостей в світі, адже він безперервно змінюється і розвивається. Людина сьогодні
– творча особистість, активність якої не властива будь-якій машині, адже пов’язана не
тільки з запам’ятовуванням та розумінням, але й породженням нового. З іншого боку
саме механізми творчості продовжують залишатися викликом науці. В той же час педагогічна практика – це сьогоднішня реальність: діти ростуть, розвиваються, ідуть до школи і батьки сподіваються на ті освітні послуги, які б були спрямовані на майбутнє їх дітей. Тому пошук оптимальних шляхів і способів розвитку творчої активності учнів в сучасних освітніх умовах є надзвичайно актуальною проблемою. Інноваційні перетворення в освіті вимагають відповідних змін у підготовці вчителя як конкурентоспроможного фахівця у післядипломній освіті, що обумовлює потребу
розробки нових технологій роботи з дорослими, зокрема технології проектно-впроваджувальної діяльності обґрунтування педагогічних умов,закономірностей та принципів формування готовності вчителів до впровадження інновацій з використанням методу проектів. Їх практичне застосування сприятиме реалізації системного підходу до
проектно-впроваджувальної діяльності у системі науково-методичної роботи. Метод проектів – це освітня технологія, яка націлена на набуття учнями знань у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою, формування в них специфічних умінь та навичок завдяки системній організації проблемно-орієнтованого навчального пошуку. |
Опис: | Решетник, Л. Теоретичні засади проектної діяльності як інноваційний засіб взаємодії вчителя і учнів / Л. Решетник // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 402-404. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6408 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|