|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6906
|
Назва: | Екологічний компонент мотивації вивчення хімічних дисциплін в аграрному вузі |
Автори: | Власенко, О.Г. |
Ключові слова: | хімія мотивація екологія аграрний ВУЗ |
Дата публікації: | 2008 |
Короткий огляд (реферат): | Особливістю навчання у вищій школі є те, що переважна більшість студентів свідомо обрали напрямок своєї подальшої підготовки. Отже, вони налаштовані на розширення сфери інтересів у обраній галузі знань. Тому для них актуальними є мотиви розкриття інтелектуального, творчого потенціалу, прагнення поєднувати навчання із саморозвитком, удосконалювати свої професійні навички тощо. У той же час, не всі студенти усвідомлюють необхідність вивчення фундаментальних дисциплін, до яких в аграрному вузі належить хімія. Причиною цього є нерозуміння студентами значущості хімічних знань для життя та професійної діяльності.
Отже виникає потреба в реформуванні всіх складових компонентів процесу навчання хімічних дисциплін у вищій школі (цільового, стимулюючо-мотиваційного, змістового, операційно-діяльнісного, контрольно-регулюючого, оцінно-результативного) для піднесення "іміджу" хімії як науки і навчальної дисципліни. У даній статті детальніше зупинимось на розкритті зв’язку між стимулюючо-мотиваційним, змістовим і операційно-діяльнісним компонентами; з’ясуємо як оновлення змісту навчального предмету впливає на мотивацію його вивчення і за допомогою яких засобів і методів реалізується цей вплив.
Змістовий компонент впливає на конкретизацію цілей навчання, на вибір способів їх реалізації – засобів, методів і форм організації навчальної діяльності студентів, стилю спілкування між викладачем та студентами. |
Опис: | Власенко О. Г. Екологічний компонент мотивації вивчення хімічних дисциплін в аграрному вузі / О. Г. Власенко // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 86-88. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6906 |
Розташовується у зібраннях: | 15 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|